Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Rigth now get from bookmakers
3 Komentarzy

Spot za 7 milionów - sprawę bada NIK

spot

Spot, na który nasz rząd wydał ponad 7 milionów złotych został nakręcony z okazji 10-lecia Polski w Unii Europejskiej. 85% tych pieniędzy pochodziło z funduszów Unii Europejskiej, 15% czyli ponad milion złotych z budżetu krajowego czyli naszych podatków. Koszt produkcji  jednominutowego spotu wyniósł 922 842,17 zł, reszta to koszt zakupu czasu antenowego – 6 210 283,33 zł. W tle możemy usłyszeć utwór „Hej Jude” legendarnego zespołu The Beatles.

Dla porównania, produkcja najtańszego filmu pełnometrażowego w Polsce wynosi 1 milion złotych bez promocji. W 2007 roku średni koszt pełnometrażowego polskiego filmu wynosił 4 miliony złotych. „Sala samobójców” wygenerowała koszty rzędu 6 milionów złotych. W 2001 roku dzienna stawka pracy aktora wynosiła od 600 do 3000 zł. Do produkcji spotu jednak nie zatrudniono zbyt wielu aktorów, a czas trwania spotu to jedna minuta.

Dotychczasową najdroższą polską reklamą był spot lodów Koral, który kosztował milion złotych. Główną rolę zagrała w nim Joanna Krupa, której zatrudnienie pochłonęła znaczna część wydatków i która 15 razy przebierała się w stroje Hermesa, Valentino i buty Louboutina o łącznej wartości 150 tysięcy złotych, a przygotowanie do każdej stylizacji trwało ok. 2-3 godzin.

Sprawę spotu z okazji 10-lecia Polski w UE bada Najwyższa Izba Kontroli.

Obejrzyj spot „10 lat świetlnych”:

 

Znajdź nas na Facebooku:
https://www.facebook.com/Rzeczkobieca

karinadzieweczynska.pl
karinadzieweczynska.pl - to, co lubimy najbardziej.
(this.href); return false;" title="Pin This" class="pinterest tooltip-top">Pin This

Komentarze

  1. Anonim

    A ludzie pracują za 1000 zł… płakać sie chce

  2. Anonim

    Już zdjęli ten klip ze wszystkich kont na youtube!!!!

  3. Mateusz Magda

    A prezesem NIK-u były polityk PO… Na pewno znajdą uchybienia w tej sprawie :P

Wyraź swoje zdanie



Facebook